Έντονο παρασκήνιο λίγο πριν το φινάλε της φετινής σεζόν και ενώ ο Γιώργος Λιάγκας δεν έχει ακόμη υπογράψει στον ΑΝΤ1. Χθες αργά το βράδυ ο παρουσιαστής του «Πρωινού» έκανε μια αινιγματική ανάρτηση γράφοντας «Ύψιστο αγαθό η Ελευθερία» προσθέτοντας δε με νόημα «Με όποιο τίμημα».

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως το κλίμα μεταξύ του παρουσιαστή παραμένει τεταμένο.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Nassos Blog