Facebook Pixel OLA για όλα! Ξεχάστε την Amazon - Έρχεται πλατφόρμα πωλήσεων που θα κατακτήσει τον κόσμο
| 2023-03-31 09:52:00

OLA για όλα! Ξεχάστε την Amazon - Έρχεται πλατφόρμα πωλήσεων που θα κατακτήσει τον κόσμο

Sportdog Team
OLA για όλα! Ξεχάστε την Amazon - Έρχεται πλατφόρμα πωλήσεων που θα κατακτήσει τον κόσμο

H ινδική startup “OLA” που ειδικεύεται στην παραγωγή σκούτερ ετοιμάζει πολύ καινοτόμα σχέδια για τους όρους της αγοράς

Η υψηλού προφίλ ινδική startup Ola εδραιώνει σχέδια για διαφοροποίηση πέρα ​​από την οδήγηση και την κατασκευή ηλεκτρικών σκούτερ, με στελέχη να εξετάζουν το ενδεχόμενο να επεκταθούν σε ψηφιακές υπηρεσίες όπως πωλήσεις λογισμικού και ακόμη και cloud computing, είπαν δύο πηγές με γνώση του θέματος στο Nikkei Asia. .

Η πιθανή αλλαγή στο επίκεντρο έρχεται καθώς η εταιρεία, με την υποστήριξη της ιαπωνικής SoftBank, πιέζει να ενισχύσει τα έσοδα που έχουν υποχωρήσει ενόψει του ραγδαίου πληθωρισμού και των φόβων για ύφεση σε όλο τον κόσμο. Η Ola, η οποία δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό, έχει επίσης δηλώσει προηγουμένως ότι θα ήθελε να αναζωογονήσει μια δημόσια πώληση μετοχών 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από την επιχείρησή της που διέκοψε τον περασμένο Ιούνιο εν μέσω δύσκολων συνθηκών της αγοράς.

Η Ola είναι πιθανό να προσφέρει σε άλλους κατασκευαστές δικύκλων το εσωτερικό λογισμικό που χρησιμοποιεί για να πουλάει ηλεκτρικά σκούτερ απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας τους αντιπροσώπους, σύμφωνα με τις πηγές, οι οποίοι και οι δύο ζήτησαν ανωνυμία καθώς δεν είναι εξουσιοδοτημένοι να μιλήσουν με τα μέσα ενημέρωσης. Είπαν επίσης ότι η Ola σκέφτεται να δημιουργήσει μια πλατφόρμα cloud computing σύμφωνα με τις γραμμές των Υπηρεσιών Ιστού της Amazon, αν και οι συζητήσεις για αυτό βρίσκονται ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο.

"Οι πρόσθετες ροές εσόδων είναι ζωτικής σημασίας για την Ola, επειδή στις τρέχουσες αγορές -- και οι αγορές είναι πιθανό να παραμείνουν ζοφερές για τουλάχιστον ένα χρόνο -- τα έσοδά της δεν θα μπορούν να δικαιολογήσουν την αποτίμησή της στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια", είπε μια από τις πηγές. . «Ακόμη και αν τα έσοδά της [επιστρέψουν] στα προ πανδημίας επίπεδα ή υψηλότερα, θα δυσκολευτεί να υποστηρίξει αυτό το είδος αποτίμησης στις δημόσιες αγορές».

Η μονάδα ιππασίας της Ola, η ANI Technologies, αποτιμήθηκε σε περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια στα τέλη του 2021, ενώ η επιχείρηση ηλεκτρικών σκούτερ της, η Ola Electric, πέτυχε αποτίμηση περίπου 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στα μέσα του 2022.

Αλλά η επιχείρησή της έχει επισκιαστεί από τις επιπτώσεις από τα παρατεταμένα lockdown σε εθνικό επίπεδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Η ANI Technologies ανέφερε μείωση εσόδων κατά 63% σε 9,8 δισεκατομμύρια ρουπίες (120 εκατομμύρια δολάρια) το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2021 και στη συνέχεια διέκοψε τα σχέδιά της να εισαχθεί καθώς οι μετοχές τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο κατρακύλησαν μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και την ευρεία οικονομική αβεβαιότητα. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2022.

Οι ινδικές νεοφυείς εταιρείες τεχνολογίας με απώλειες, όπως η υπηρεσία παράδοσης φαγητού Zomato και η πλατφόρμα πληρωμών Paytm, που εισήχθησαν στο χρηματιστήριο εν μέσω πολλών φανφάρων το 2021, έχουν δει τις μετοχές τους να καταρρέουν. Η Zomato διαπραγματεύεται περίπου 33% κάτω από την τιμή καταλόγου της, ενώ η Paytm υποχωρεί κατά περίπου 70%. Μια σειρά από νεοφυείς επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας παροχής οικιακών υπηρεσιών Urban Company, της πωλήτριας βρεφικών προϊόντων FirstCry και της λιανικής πώλησης γυαλιών Lenskart, έχουν επίσης αναβάλει τα σχέδια για αρχικές δημόσιες προσφορές.

Η Ola έχει προσπαθήσει να ξεκινήσει νέες επιχειρήσεις στο παρελθόν. Ξεκίνησε τις δραστηριότητες παράδοσης τροφίμων και παντοπωλείων το 2015, αλλά σταμάτησε αυτή την προσπάθεια ένα χρόνο αργότερα, αφού απέτυχε να κλιμακωθεί. Αγόρασε την startup διανομή φαγητού Foodpanda's India το 2017 και πραγματοποίησε επένδυση 200 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη της επιχείρησης, αλλά την έκλεισε το 2019. Στη συνέχεια έκλεισε την ταχεία παράδοση ειδών παντοπωλείου και χρησιμοποίησε υπηρεσίες αυτοκινήτου το 2022, περίπου ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία τους.

Και ενώ η εταιρεία απέλυσε εκατοντάδες υπαλλήλους πέρυσι και βελτίωσε τις δραστηριότητές της για να μειώσει το κόστος, η εύρεση πρόσθετων ροών εσόδων θα μπορούσε να αποδειχθεί δύσκολη.

Το λογισμικό που μπορεί να προσπαθήσει να πουλήσει σε κατασκευαστές δίτροχων παρακάμπτει τα παραδοσιακά κανάλια πωλήσεων, όπως οι διανομείς. «Απομένει να φανεί πόσο επιτυχημένο μπορεί να είναι, δεδομένου ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές βασίζονται σε αντιπροσώπους για δεκαετίες και το να τους κάνουμε να χρησιμοποιήσουν μια ψηφιακή πλατφόρμα απευθείας προς τον πελάτη θα χρειαστεί πολύ πειστικό», είπε ο δεύτερος. πηγή, προσθέτοντας ότι μια υπηρεσία υπολογιστικού νέφους θα ήταν μια ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση.

"Αυτό είναι στα πολύ πρώιμα στάδια της συζήτησης, αλλά είναι πολύ μεγάλο έργο αν η Ola θέλει να το κάνει σοβαρά. Η αγορά του cloud computing είναι πολύ ανταγωνιστική, με την Google, την Amazon και τη Microsoft να κάνουν ό,τι μπορούν για να κερδίσουν μερίδιο αγοράς. και ένας νέος παίκτης δεν θα είναι εύκολο», είπε η πηγή. «Εξάλλου, η κατασκευή υπηρεσιών που έχουν δημιουργήσει οι εταιρείες Big Tech όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι εύκολη δουλειά».

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία έχει επενδύσει πολλά στην επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της. Στοχεύει στην εκτόξευση ενός αυτοκινήτου που μπορεί να τρέξει 500 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση και να φτάσει ταχύτητες 100 χλμ/ώρα σε τέσσερα δευτερόλεπτα. Σχεδιάζει επίσης να τοποθετήσει μια τοπικά αναπτυγμένη μπαταρία στα οχήματα Ola έως το 2023, σηματοδοτώντας μια έντονη αντίθεση με τοπικούς ανταγωνιστές όπως η TVS Motors, η Bajaj Auto, η Ather και η Okinawa, οι οποίες κατασκευάζουν πακέτα μπαταριών χρησιμοποιώντας εισαγόμενες κυψέλες ισχύος.

Η Ola είναι μία από τις τέσσερις εταιρείες που θα λάβουν ένα κομμάτι περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε κρατικά κίνητρα για την προώθηση της τοπικής κατασκευής μπαταριών προηγμένης χημείας. Η πρότασή της να δημιουργήσει ένα εργοστάσιο για την παραγωγή 20 γιγαβατώρων κυψελών ισχύος ετησίως επιλέχθηκε για να λάβει επιδοτήσεις από τους κορυφαίους κατασκευαστές μπαταριών της Ινδίας, την Exide Industries και την Amara Raja Batteries.

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags