Η Ελένη Μενεγάκη διανύει την πιο ευτυχισμένη και ανέμελη περίοδο της ζωής της καθώς αν και το καλοκαίρι οδεύει προς το τέλος του η αγαπημένη παρουσιάστρια θα κάνει ένα μικρό διάλειμμα από τις τηλεοπτικές της υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να έχει τον χρόνο που θέλει για να ξεκουραστεί και να ανανεωθεί.

Η συνέχεια με ένα κλικ ΕΔΩ