Μπράβο στο Κατερινάκι από όλους μας. Το έκανε χωρίς έλεος και ντροπή και δικαιώθηκε από το αποτέλεσμα.


ΔΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΕΔΩ