Λοιπόν, θυμάσαι τις πριγκίπισσες της Ντίσνεϋ με τα φορέματα, και με τα γοβάκια, και με τα χρώματα, και με το γάμο στο φινάλε...


ΔΕΣ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ