Η πρώην παίκτρια του GNTM βγήκε έξω, το μεσημέρι της Κυριακής, για φαγητό, μιας και από την Τρίτη κλείνουν τα μαγαζιά εστίασης, όπως αποφάσισε η κυβέρνηση, λόγω της δραματικής αύξησης των κρουσμάτων κορωνοϊού στην χώρα μας.

Η συνέχεια ΕΔΩ