Η Ασημίνα Ιγγλέζου μετά την ολόγυμνη πόζα της έξω από το ATM τράπεζας, όπως διαβάσατε πρώτοι στο nassosblog, έστειλε το «μήνυμα» της, πήρε τον σκύλο της και βγήκε βόλτα, ωστόσο ξέχασε να φορέσει ρούχα.

Η συνέχεια ΕΔΩ