Η Κάτια Ταραμπάνκο βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Χιούστον το λύσαμε» το βράδυ της Παρασκευής και οι παρουσιαστές δεν έχασαν την ευκαιρία να την πειράξουν.

Δείτε τη συνέχεια ΕΔΩ