Στο επεισόδιο του GNTM που προβλήθηκε το βράδυ της Τρίτης, η Λία Τζουζντάν δεν τα κατάφερε στην δοκιμασία κι έτσι εγκατέλειψε το show, λίγες εβδομάδες πριν τον μεγάλο τελικό.

Δείτε τη συνέχεια στο newpost.gr