Στην εκπομπή «Καλύτερα δε Γίνεται» εμφανίστηκε η Εριέττα Παπαγιώτη μετά την αποχώρησή της από το «The Bachelor» στην Τελετή των Ρόδων της Παρασκευής και μας άφησε άφωνους.

Δείτε φωτογραφία ΕΔΩ