Καλεσμένος στην εκπομπή του Αντώνη Σρόιτερ «Tik Talk» στον Alpha βρέθηκε ο παρουσιαστής και tattoo artist Γιώργος Μαυρίδης και εξομολογήθηκε για πρώτη φορά τη δύσκολη μάχη που έδωσε με τον κορωνοϊό, τα βαριά συμπτώματα και τις άσχημες ημέρες της νοσηλείας του.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Newpost.gr