Δεν είναι λίγα τα τσιφτετέλια, που μας έχουν «μαγέψει» στην εκπομπή «Στην υγειά μας ρε παιδιά», αλλά αυτό που έκανε ένα… πρώην κορίτσι του Μάρκου Σεφερλή, ξεχώρισε σηκώνοντας τους πάντες στην πίστα.

Η συνέχεια ΕΔΩ