Δεν έχω πρόβλημα με τους πλούσιους. Αν και λογικά θα έπρεπε γιατί μαθηματικά, στην πλειοψηφία τους, ο πλούτος τους...


ΔΕΣ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ