«Με πληροφόρησαν ότι ο Βαρεζάο θέλει να με συναντήσει για να ζητήσει συγνώμη για ότι είχε συμβεί μετά από τόσα χρόνια. Δεν παύω να πιστεύω ότι ήταν 100% εσκεμμένο, μου δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα, αλλά καταλαβαίνω ότι στη ζωή συμβαίνουν παράξενα πράγματα.
Αν είναι πραγματική η μεταμέλειά του, γιατί όχι; Ίσως ήρθε η ώρα… Αν με πείσει πως η κίνησή του είναι ειλικρινής, θα δεχθώ τη συγνώμη. Αφού έκρινε αυτός ότι ήρθε η ώρα να μου τη ζητήσει, ίσως ήρθε και για μένα η ώρα να αποδεχθώ αυτή τη συγνώμη, αν την εννοεί», σχολίασε αρχικά ο Έλληνας γκαρντ για το περιστατικό που είχε συμβεί στο Μουντομπάσκετ του 2006...
Σε ότι αφορά το σημερινό παιχνίδι της Εθνικής σχολίασε: «Ο σημερινός αγώνας ήταν ένα καλό μάθημα ή τεστ αν θέλετε για εμάς, με την έννοια ότι βλέπουμε διάφορες ομάδες, διαφορετικών επιπέδων. Δεν έχουμε ξαναπαίξει με τη Νιγηρία και είδαμε πως παρά το ότι κάποιοι δεν την υπολόγιζαν, μπορεί να μας δυσκολέψει.
Το ίδιο λοιπόν θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε αντίπαλος. Αυτό είναι το νόημα των φιλικών αγώνων, να πάρουμε παραστάσεις και να βρούμε το ρυθμό μας, γιατί είχαμε λίγο χρόνο στη διάθεσή μας για την προετοιμασία μας ενόψει του Προολυμπιακού Τουρνουά».
Δείτε και το βίντεο για να θυμηθείτε τη φάση...
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο