Ο Έλληνας διεθνής εμφανίστηκε χαρούμενος που θα αγωνίζεται από τη νέα χρονιά με την φανέλα της Μπιλμπάο και τόνισε πως ένας από τους λόγους της επιλογής του ήταν o Φώτης Κατσικάρης: «Θέλω πραγματικά να πετύχω σε αυτό τον σύλλογο. Μπορώ να παίξω σε πολλές θέσεις. Ο Φώτης Κατσικάρης ήταν ένας από τους λόγους, για τους οποίους έρχομαι σε αυτή την ομάδα, αλλά δεν είναι ο μόνος. Αυτή η ομάδα είναι πρότυπο και τα τελευταία χρόνια προοδεύει».