Η Ομοσπονδία Διαιτητών Καλαθοσφαίρισης Ελλάδος συνεχάρη τον Έλληνα διαιτητή για τη συμμετοχή του στον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου μεταξύ της Ισπανίας και των ΗΠΑ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΟΔΚΕ συγχαίρει τον κορυφαίο σήμερα Έλληνα Διεθνή διαιτητή της Χρήστο Χριστοδούλου για την πετυχημένη συμμετοχή του στον τελικό της Ολυμπιάδας του Λονδίνου, ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Ισπανία. Είναι η δεύτερη συμμετοχή του σε Ολυμπιακούς αγώνες και είναι μεγάλη η τιμή τόσο για τον ίδιο όσο και για την Ελληνική Διαιτησία και την Ελληνική καλαθοσφαίριση».