Ο πρώην προπονητής της Ελλάδος συναντήθηκε με την πρόεδρο της ομοσπονδίας, Άρβιντας Σαμπόνις, δίνοντας τα χέρια για την επιστροφή του (1997-01) στο πόστο.

Το συμβόλαιό του του επιτρέπει να εργαστεί και σε συλλογικό επίπεδο.