Λάθος μέρα και λάθος ώρα διάλεξα να γράψω για το ΝΒΑ, αλλά ας πάει και το παλιάμπελο, αρκεί να μην το παρασύρει κι αυτό και το εξαφανίσει από προσώπου γης ο τυφώνας “Sandy”!

Το εννοώ αυτό περί λάθους timing, διότι (επειδή δεν μου αρέσουν οι αναγγελίες και συν τοις άλλοις είμαι κακός στις προβλέψεις) θα έπρεπε να κάνω υπομονή έως τα ξημερώματα της Τετάρτης για να έχω κι ένα σημείο αναφοράς: και μάλιστα το καλύτερο δυνατό, καθότι με το που ανοίγει η αυλαία της νέας σεζόν εμφανίζονται στη σκηνή δύο από τους κορυφαίους θιάσους οι οποίοι συμετέχουν στο εφετινό πρόγραμμα και μάλιστα έχουν ανανεωμένο ρεπερτόριο και καινούργια μέλη στο casting τους...

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο gazzetta.gr