Συγκεκριμένα, οι Σούμποτιτς, Μίμιτσα, Κρούσλιν, Κράλιεβιτς, Σόμπιν και Βούιτσιτς έπαθαν τροφική δηλητηρίαση μετά την αναμέτρηση με την Σοκόλ για το κροατικό πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα να κρίνεται εξαιρετικά αμφίβολη η συμμετοχή τους στην αναμέτρηση με την Ιγκοκέα, για την Αδριατική Λίγκα.

Μάλιστα, ο σύλλογος ήδη κατέθεσε και αίτημα για αναβολή.