Οι γκρίνιες για την οικονομική ασυνέπεια της διοίκησης του ρωσικού συλλόγου, που εδρεύει στα περίχωρα της Μόσχας, είχαν αρχίσει εδώ και περίπου ενάμιση μήνα και για την ακρίβεια στα τέλη Νοεμβρίου, όταν οι ατζέντηδες των Αμερικανών παικτών της ομάδας, αναγκάστηκαν να επικοινωνήσουν με τους ιθύνοντες της ομάδας και να διαμαρτυρηθούν για την καθυστέρηση στις πληρωμές των πελατών τους! Ο λόγος για την κάτοχο του περυσινού Eurocup, η οποία φέτος προβιβάστηκε στην Ευρωλίγκα και κερδίζοντας δύο φορές τον Παναθηναϊκό στο πλαίσιο της 1ης φάσης της διοργάνωσης και μετά από τρεις αγώνες στο Top-16, βρίσκεται στην 3η θέση του 6ου ομίλου, έχοντας μία νίκη περισσότερη από τον Ολυμπιακό, τον οποίο είναι προγραμματισμένο να υποδεχθεί στις 15 Φεβρουαρίου στη ρωσική πρωτεύουσα!

Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr