Ο άσος της ΑΕΚ τόνισε πως παρά τη βαριά φανέλα που έχει η «Ένωση», η βελτίωση θα έρθει, πηγαίνοντας βήμα-βήμα και όχι με βιασύνη.

«Μπορούσαμε να πάρουμε το παιχνίδι και πιο εύκολα. Με παθητικό 53 πόντων είμαστε ευχαριστημένοι σίγουρα, αλλά έχουμε πάρα πολλή δουλειά. Προσπαθούμε να βάλουμε πράγματα στην επίθεση και να βγάλουμε το ταλέντο μας. Είναι βαριά η φανέλα, αλλά η ΑΕΚ πρέπει να πηγαίνει βήμα-βήμα. Δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε», ήταν τα λόγια του Λουκά Μαυροκεφαλίδη στην κάμερα του OTE TV.