Oι "πράσινοι" οπαδοί δημιούργησαν απίστευτες ουρές στα εκδοτήρια της Λεωφόρου από το πρωί της Τρίτης (13/10), προκειμένου να εξασφαλίσουν ένα εισιτήριο για το μεγάλο ντέρμπι της Δευτέρας (19/10, 20:30).

Μάλιστα, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έβαλε επιπλέον άτομα στο γκισέ για να εξυπηρετήσουν τους φιλάθλους, ωστόσο με βάση τις νέες νομοθετικές διατάξεις υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη γραφειοκρατία και καθυστερήσεις για την έκδοση των εισιτηρίων.