Οι Γκόντας, Κορομηλάς και Παναγιώτου θα είναι οι τρεις που θα σφυρίξουν την Δευτέρα (19/10, 20:30) στο ΟΑΚΑ. Οι δύο πρώτοι, μαζί με τον Αναστόπουλο, ήταν διαιτητές στον αγώνα Κυπέλλου των δύο ομάδων στο ΣΕΦ. 

Βέβαια, υπήρξαν και ορισμένες στιγμές έντασης όταν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού εξέφρασαν παράπονα για την απουσία του Τόμι Σχινά από το γκρουπ των υποψηφίων διαιτητών, για να τους καλέσει ο επικεφαλής της ΚΕΔ, Στέλιος Συμεωνίδης, όσα παράπονα έχουν να τα εκφράζουν μετά τη διαδικασία.