Ο προπονητής της ΑΕΚ, Ντράγκαν Σάκοτα, τόνισε στην συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα με την Κράσνι:
«Χάσαμε μια ευκαιρία να ξεκινήσουμε με νίκη σε ένα σημείο που δεν είμαστε σε φόρμα. Ψάχνω να βρω κάποια παιδιά που μπορούν να αντέξουν σε όλο το παιχνίδι. Ξέραμε οτι ο αντίπαλος είναι μια πολύ καλή ομάδα. Αν ένας είναι σε καλή μέρα, σου δημιουργούν πρόβλημα».. Δεν είχαμε λύση για τον Μίτσελ. Παίξαμε πιεστική άμυνα, αλλά δεν τα καταφέραμε. Μπορούσαμε να πάρουμε το παιχνίδι και λυπάμαι που χάθηκε μια τέτοια ευκαιρία. Έχουμε χρόνο να διορθώσουμε αυτό το αποτέλεσμα».

Για το γεγονός πως χρησιμοποίησε τη δεύτερη πεντάδα προς στο τέλος: «Σε καμία περίπτωση δεν είχα σχεδιάσει έτσι το παιχνίδι. Είπα συγγνώμη στον Λουκά και τον Κάρτερ, γιατί έπαιξαν περισσότερα απο 30 λεπτά. Είναι πολύ δύσκολο να εφαρμόσεις στο παιχνίδι πράγματα που δεν είχες σκεφτεί καθόλου. Με τόσους τραυματισμούς, μόνο πρώτη πεντάδα δεν έχω μπορέσει να βρω. Λυπάμαι που δεν πήραμε τη νίκη».