Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη επί του Ολυμπιακού και ο Τζέιμς Φελντίν στάθηκε στη βελτίωση που έδειξε η ομάδα του μετά το ημίχρονο, όταν και τα... άκουσαν από τον κόουτς.

«Αγαπώ και ζω για αυτά τα παιχνίδια. Ο προπονητής μάς φώναξε στο ημίχρονο. Δεν ήμασταν καλοί στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο παίξαμε δυνατά και νικήσαμε», δήλωσε ο Τζέιμς Φελντίν στην κάμερα της Nova.