Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη επί του Ολυμπιακού και ο Τζέιμς Φελντίν στάθηκε στη βελτίωση που έδειξε η ομάδα του μετά το ημίχρονο, όταν και τα... άκουσαν από τον κόουτς.
«Αγαπώ και ζω για αυτά τα παιχνίδια. Ο προπονητής μάς φώναξε στο ημίχρονο. Δεν ήμασταν καλοί στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο παίξαμε δυνατά και νικήσαμε», δήλωσε ο Τζέιμς Φελντίν στην κάμερα της Nova.
Ο Φελντέιν αποκάλυψε τι έγινε στο ημίχρονο!
| 19/10/15 - 22:45
Διαβάστε πώς γύρισαν οι πράσινοι το ματς κόντρα στον Ολυμπιακό...
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο