λλωστε, το πρόβλημα πια είναι στην άλλη όχθη του ποταμού… Κι επειδή συνήθως ο ηττημένος είναι αυτός που μας απασχολεί μετά το τέλος κάθε ντέρμπι, ας ξεκινήσουμε με τον νικητή:

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μέσα στο “ζωγραφιστό“. Με τον Κούζμιτς να είναι ο άνθρωπος του αγώνα, δεν κρύβεται η αδυναμία στο να κυνηγήσουν τα βαριά κορμιά των “πράσινων” τους αντίπαλους σέντερ. Γιατί μην ξεχνάτε, δεν υπήρχε στην εξίσωση ο Χάντερ, που -αλίμονο- διαφοροποιεί τα δεδομένα.

Διαβάστε την συνέχεια στο ebasket.gr