Παρά την απουσία των οπαδών της ΑΕΚ, των οποίων η είσοδος στο Αμπντί Ικπετσί απαγορεύτηκε απ'τις αρχές, οι οπαδοί της γηπεδούχου ομάδας πέταξαν φωτοβολίδα στο παρκέ με αποτέλεσμα να διακοπεί το ματς. Αφού καθάρισε η ατμόσφαιρα το ματς συνεχίστηκε.

Φανταστείτε τί θα γινόταν, αν οι ΑΕΚτζήδες είχαν μπει στο γήπεδο...