Ένταση υπήρξε πριν από λίγο στο Ολυμπιακό Στάδιο, με τους περίπου 300 οπαδούς της Καρσίγιακα, οι οποίοι ήδη έχουν πάρει θέση στο πάνω διάζωμα.

Συγκεκριμένα, φίλοι του Παναθηναϊκού επιχείρησαν «ντου» προς την εξέδρα τους, ωστόσο ανακόπηκαν από τους άνδρες των ΜΑΤ, ενώ έφυγαν και κάποιες κροτίδες.

Στο γήπεδο πάντως υπάρχουν διάφορα πανό για να προκαλέσουν, όπως το «Kemal was gay», ενώ οι Τούρκοι πριν μπουν στο γήπεδο, έγραψαν συνθήματα με σπρέι έξω από το ΟΑΚΑ!