Οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη έφυγαν... σφαίρα από το παρκέ μόλις έληξε το ματς, όμως πανηγύρισαν την επιτυχία τους στα αποδυτήρια.

Ιδού και η σχετική... Selfie!