«Είναι μία σημαντική νίκη, έτσι όπως είναι η Ευρωλίγκα. Κάναμε πολύ καλή δουλειά στην προετοιμασία μας για την αναμέτρηση» είπε απ' το Mediolanum Forum στη συνέντευξη Τύπου της 3ης αγωνιστικής του β' ομίλου της Ευρωλίγκας ο 48χρονος προπονητής του Ολυμπιακού και συνέχισε: «Κερδίσαμε μέσα απ' την άμυνα, δεχθήκαμε μόνο 66 πόντους εκτός έδρας».

ADVERTISEMENT

«Είμαστε νέα ομάδα» πρόσθεσε.