Οι εμφανίσεις των Πράσινων ειδικά στα εκτός έδρας παιχνίδια στην Ευρωλίγκα είναι αποκαρδιωτικές και όπως είναι λογικό δεν συνάδουν με την ιστορία του συλλόγου και με όσα έχουν μάθει οι οπαδοί του.

Έτσι, μετά και το χθεσινό άσχημο αποτέλεσμα στην Πολωνία η πράσινη ΚΑΕ αποφάσισε να επιβάλλει πρόστιμο μέχρι και 50.000 ευρώ στους παίκτες για την κάκιστη εικόνα τους επί της Ζιελόνα Γκόρα.

Οι άνθρωποι της διοίκησης θεωρούν πως το "τριφύλλι" δεν έδειξε το απαιτούμενο πάθος και παρουσίασε μια χαλάρωση που τιμωρήθηκε από τους αντιπάλους. Ωστόσο, το πρόστιμο μπορεί να διαγραφεί αν η ομάδα αλλάξει ρυθμούς και εικόνα στα επόμενα παιχνίδια.