Στο Ολυμπιακό Στάδιο βρίσκεται ο τζένεραλ μάνατζερ των Τζαζ, Τζάστιν Ζάνικ.

Την Πέμπτη ήταν στο «Αμπντί Ιπεκτσί» και παρακολούθησε το ματς της Αναντολού Εφές με τον Ολυμπιακό, ενώ την Παρασκευή έδωσε το «παρών» στο ΟΑΚΑ, για να δει το Παναθηναϊκός-Ζαλγκίρις.

Μάλλον κάτι ψάχνουν από την Ευρώπη και την Ελλάδα...