Έγραψε, ότι στο πρώτο δεκάλεπτο, που η πατραϊκή ομάδα τα πήγαινε πολύ καλά, ο Βασίλης, ο «Βέμπος του αθλητικού ραδιοφώνου», όπως μ’ έχει βαφτίσει, εδώ και χρόνια, χαιρόταν… Ενώ στο τέλος λυπήθηκα; Δεν το παρουσίαζε έτσι, αλλά αυτή η εντύπωση σχηματιζόταν. Γι’ αυτό αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί σου...".

Διαβάστε τη συνέχεια στο enwsi.gr