Συγκεκριμένα ο κ. Μπαλτάκος δήλωσε:

«Mας ζητήθηκε να υπογράψουμε ένα δεκαετές συμβόλαιο, κάτι που είναι μεγάλη δέσμευση για τον σύλλογο και υπάρχει ποινή 10 εκατομμυρίων ευρώ αν κάποιος αλλάξει γνώμη και θέλει να σπάσει το συμβόλαιο. Δεν μπορούσαμε να πάρουμε αυτή την απόφαση σε ένα πρωινό. Μιλώ μόνο για τον Παναθηναϊκό, επομένως δεν μπορώ να πω γιατί οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές ομάδες και ο Ολυμπιακός υπέγραψαν. Στο τέλος Νοέμβρη, αρχές Δεκέμβρη θα έχουμε πάρει την τελική μας απόφαση. Θα είναι κακό για το μπάσκετ, όπως έγινε τη σεζόν 2000-01, αλλά είναι πιθανό να δούμε τη FIBA να κάνει τη δική της λίγκα.

Το μέλλον θα είναι μια κλειστή λίγκα, όπως το ΝΒΑ. Αυτό είναι προφανές και προς τα εκεί πάνε τα πράγματα. Δεν ξέρω αν η Ευρωλίγκα ή η FIBA θα την κάνει αυτή τη λίγκα, αλλά στο τέλος θα υπάρχει μια κλειστή λίγκα, κάτι που θα είναι καταστροφικό για τα εθνικά πρωταθλήματα
».