Ο παλιός ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ Παναθηναϊκός απόλαυσε τον αγώνα απ'την εξέδρα. Στο ποδόσφαιρο βέβαια δεν τον βλέπουμε...

Δείτε φώτο: