Ο Μπράιαντ Ντάνστον επέστρεψε στο ΣΕΦ ως παίκτης της Εφές και αποδοκιμάστηκε έντονα από τον κόσμο του Ολυμπιακού.

Οι αποδοκιμασίες ήταν έντονες όταν πάτησε παρκέ στο 6' του αγώνα στο ΣΕΦ, ενώ το ίδιο συνέβη και στις πρώτες του επαφές με την μπάλα.

Στον Πειραιά δεν έχουν ξεχάσει τον τρόπο που έφυγε και κυρίως ότι... έφυγε νύχτα! Θυμίζουμε, πως ο κύριος Αγγελόπουλος σε πρόσφατη συνέντευξή του, είχε πει πως ο Ντάνστον και ο μάνατζερ του, τους ανακοίνωσαν ότι θα πάνε στην Τουρκία τα ξημερώματα, μετά τον εορτασμό του πρωταθλήματος στα μπουζούκια...