Αναλυτικά:

Ο προπονητής της Καβάλας είπε τα εξής: "Με την αλλαγή ζώνης πάθαμε πραγματικά μπλάκ άουτ. Οι περιφερειακοί μας σουτέρ δε μπορούσαν να ανταποκριθούν. Όσον αφορά τους Αμερικανούς παίκτες ζήσαμε το ίδιο έργο όπως στα προηγούμενα παιχνίδια. Ο Κεμπ, ο Τζόουνς και ο Ράσελ μαζί έβαλαν 13 πόντους και από την άλλη μεριά ο Κολοσσός από τους τρείς Αμερικάνους πήρε 45 πόντους. Νομίζω ότι είναι φως φανάρι ότι έχουμε πρόβλημα.

Ήμασταν άτυχοι καταρχάς γιατί βρέθηκε σε εκπληκτική μέρα στην περιφέρεια η Ρόδος και πέτυχε 15 στα 33 τρίποντα, είναι ημέρα που θα τη ζήλευε επαγγελματική ομάδα. Η ζωή συνεχίζεται, θα πάμε να πιούμε κανά ουίσκι το βράδυ, θα σκεφτούμε το αύριο και πάει λέγοντας. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις απογοητεύονται οι παίκτες, οι παράγοντες, ο μόνος που δεν απογοητεύομαι είμαι εγώ! Λοιπόν, εγώ θα παλέψω μέχρι και μαθηματικά να ήμαστε υποβιβασμένοι".