Μετά από μία πολύωρη ταλαιπωρία η αποστολή του Παναθηναϊκού απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Κεμάλ Ατατούρκ της Κωνσταντινούπολης.
Ο Παναθηναϊκός αναγκάστηκε να περιμένει περισσότερες από 4 ώρες προκειμένου να μπορέσει να αποχωρήσει από την Κωνσταντινούπολη, μετά το παιχνίδι με την Φενερμπαχτσε.
Οι πράσινοι ήταν καθηλωμένοι στο αεροδρόμιο λόγω των κακών καιρικών συνθηκών και του χιονιά που επικρατεί στην Τουρκία και είχαν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολες τις απογειώσεις.
Στις 3 το μεσημέρι τελικά η αποστολή κατάφερε να αναχωρήσει με προορισμό την Αθήνα και έτσι οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα αλλάξουν χρόνο με τις οικογένειες τους, ενώ την Κυριακή θα γίνει κανονικά το ντέρμπι με την ΑΕΚ.
Ευχάριστα νέα για τον μπασκετικό ΠΑΟ!
| 31/12/15 - 17:22
Επιτέλους, όλα καλά με το Τριφύλλι…
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο