Μετά από μία πολύωρη ταλαιπωρία η αποστολή του Παναθηναϊκού απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Κεμάλ Ατατούρκ της Κωνσταντινούπολης.
Ο Παναθηναϊκός αναγκάστηκε να περιμένει περισσότερες από 4 ώρες προκειμένου να μπορέσει να αποχωρήσει από την Κωνσταντινούπολη, μετά το παιχνίδι με την Φενερμπαχτσε.

Οι πράσινοι ήταν καθηλωμένοι στο αεροδρόμιο λόγω των κακών καιρικών συνθηκών και του χιονιά που επικρατεί στην Τουρκία και είχαν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολες τις απογειώσεις.

Στις 3 το μεσημέρι τελικά η αποστολή κατάφερε να αναχωρήσει με προορισμό την Αθήνα και έτσι οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα αλλάξουν χρόνο με τις οικογένειες τους, ενώ την Κυριακή θα γίνει κανονικά το ντέρμπι με την ΑΕΚ.