Η ΑΕΚ ηττήθηκε 64-67 απ'τον Παναθηναϊκό. Ωστόσο, με την εμφάνισή της έδειξε, ότι μπορεί να κοντράρει τους δύο αιωνίους και να γεφυρωθεί το χάσμα απ'τον... διπολισμό που χαρακτηρίζει το ελληνικό μπάσκετ. Αυτό αναγνώριζαν και οι οπαδοί της Ένωσης, οι οποίοι δεν αποδοκίμασαν την ομάδα τους μετά το αρνητικό αποτέλεσμα.

Ίσα, ίσα. Οι ΑΕΚτζήδες χειροκρότησαν τους παίκτες τους και τον Γιούρι Ζντόβιτς, ο οποίος έφερε και τον αέρα αλλαγής. Πρόκειται για πολιτισμένη αντίδραση. Μπράβο τους...