Βίαιο επεισόδιο σημειώθηκε στο κλειστό της Πυλαίας στην ανάπαυλα της αναμέτρησης ΠΑΟΚ-ΑΕΚ. Ο Σταύρος Δουβής (αριστερά στη φωτογραφία) δέχτηκε επίθεση από οπαδούς των Θεσσαλονικέων. Όπως αναφέρει το aek-live.gr ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ ΑΕΚ πήγε στο κυλικείο του γηπέδου, όπου αναγνωρίστηκε απ'τους φίλους των γηπεδούχων, οι οποίοι τον εξύβρισαν και κινήθηκαν απειλητικά εναντίον του.

Ευτυχώς όμως, ο Δουβής δεν δέχτηκε κάποιο χτύπημα και φυγαδεύτηκε άμεσα για την εξέδρα των επισήμων, συνοδεία της ιδιωτικής ασφάλειας του γηπέδου.