Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ροντρίγκο Μολέντο στην κάμερα της NOVA:
 

-Πώς προφέρεται το όνομά σου; 

«Ροντρίγκο Μολέντο». 

-Τα πράγματα ήρθαν έτσι που βρέθηκες αμέσως σε άσχημη στιγμή για την ομάδα. Ο αποκλεισμός από τον Ατρόμητο έχει προκαλέσει τριγμούς, τι δεν πήγε καλά σε ένα παιχνίδι που ήταν σαν τελικός για τον Παναθηναϊκό

«Νομίζω ότι το βασικό ήταν ότι δεν δημιουργήθηκαν ευκαιρίες. Δεν δημιουργήθηκαν ευκαιρίες ούτε από τον έναν ούτε από τον άλλο αντίπαλο. Θα έλεγα ότι ήταν μια-δυο ευκαιρίες για κάθε ομάδα και στην προκειμένη περίπτωση ο Ατρόμητος εκμεταλλεύτηκε μια από αυτές με αποτέλεσμα να βάλει ένα ωραίο γκολΕμείς πλέον έχουμε αποκλειστεί από το Κύπελλοαυτό είναι μια πραγματικότητασυνεχίζουμε με ότι απομένει στο πρωτάθλημα». 

-Είσαι έμπειρος παίκτης, πώς μπορεί μια ομάδα να ξεπεράσει αυτή τη κακή στιγμή και να προχωρήσει να γυρίσει σελίδα

«Είναι δύσκολο τώρα ότι και να πούμεΑυτό που έγινεέγινεΈτσι είναι το ποδόσφαιροπρέπει να συνεχίσουμε και να κοιτάξουμε το εναπομένων πρωτάθλημα». 

-Πώς αισθάνεσαι αυτές τις πρώτες μέρες στην ομάδα και πώς πήρες την απόφαση να έρθεις

«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή τη νέα ευκαιρία που μου έχει δοθεί. Τα πράγματα υπήρξαν δύσκολα στην καριέρα μου, είχα τραυματισμό και αυτό με είχε περιορίσει από τις εμφανίσεις μου στην Ιντερνασιονάλ. Από εκεί και πέρα όταν ήρθε αυτή η πρόταση μίλησα με την οικογένεια μου, μίλησα με τους φίλους μου και όλοι μου είπαν ότι θα ήταν μια νέα ευκαιρία η οποία θα μπορούσα να αντιμετωπίσω. Άρα έτσι και ήρθαΕίμαι λίγο χρονικό διάστημα εδώ αλλά πρέπει να σας πω ότι αισθάνομαι πολύ χαρούμενοςπάρα πολύ όμορφα. Έχω προσαρμοστεί και δράττομαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω τους πάντες στον σύλλογο. Τον πρόεδρο, την διοίκηση και όλους όσους με περιβάλλουν με τόση ζεστασιά». 

-Είναι ο Παναθηναϊκός">Παναθηναϊκός μια ευκαιρία για να αναγεννηθεί η καριέρα σου; 

«Ναι, η αλήθεια είναι ότι το γεγονός πως κάποιος τραυματίζεται είναι μέσα στον αθλητισμό, στο ποδόσφαιρο. Από εκεί και πέρα το θέμα είναι να το ξεπεράσεις. Εγώ μπόρεσα να ξεπεράσω τον τραυματισμό αυτόΤώρα βρίσκομαι σε κατάσταση 100% εντάξει και νομίζω ότι μπορώ να συνεχίσω να παίζω καλά. Να ανεβάσω το επίπεδο μου ακόμα ψηλότερα και η δυνατόν να φτάσω στο ανώτατο επίπεδο». 

-Ολοι οι Βραζιλιάνοι ξέρουν καλό ποδόσφαιροπερίμενες όμως ότι στο ντεμπούτο σου στον Παναθηναϊκό με την Ξάνθη θα έπαιζες και ως επιθετικός

«Όχι, όχι. Η αλήθεια είναι ότι αυτό έτυχε και έτυχε λόγω της εξέλιξης του παιχνιδιού και λόγω της ανάγκης αλλά θα έλεγα ότι οποιοσδήποτε μπορεί να με δει και να βασιστεί σε μένα παίζοντας σε οποιαδήποτε θέση». 

-Μπήκες πολύ γρήγορα στην ομάδα, πιο γρήγορα απ' ό,τι περιμέναμε... 

«Όλα έγιναν γρήγορα. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν σε μια κατάσταση που είχα ήδη προετοιμαστείΣυνέπεσε και ο τραυματισμός του Τελάντερ οπότε με κάλεσε και ο προπονητής, με ρώτησε πως αισθάνομαι και αν ήμουν εντάξει και του απάντησα βεβαίως είμαι έτοιμος για να παίξω». 

-Τι περιμένεις στο ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα την Κυριακή; 

«Όπως είπαμε είναι μια δύσκολη στιγμή αλλά όπως είπα και πριν δεν έχει σημασία να κάθεσαι και να στεναχωριέσαι αλλά να κοιτάς πως μπορείς να ξεφύγεις και να πας μπροστά. Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας αλλά εμείς θα παίξουμε θετικά με σκοπό τη νίκη και με σκοπό να συνεχίσουμε νικηφόρα στο πρωτάθλημα».