Ο Στηβ Γιατζόγλου σχολίασε την ήττα της Καβάλας από την ΑΕΚ και... έκλεισε της δηλώσεις του με μία ατάκα για τον Χρήστο Ταπούτο.

Ο προπονητής της Καβάλας δήλωσε στην κάμερα της NOVA: «Σε τέτοια ματς, μετρά το τί θα κάνεις στο τέλος. Εμείς δεν βάλαμε πόντους στο τέλος, ενώ η ΑΕΚ έβαλε μερικά μεγάλα σουτ. Πιστεύω πάντως πως, με δεδομένες τις απουσίες μας, είχαμε αξιοπρεπέστατη παρουσία σε ένα αμυντικογενές παιχνίδι».

Οταν ρωτήθηκε για το αν ο Χρήστος Ταπούτος θα προλάβει το παιχνίδι της επόμενης αγωνιστικής με την Κηφισιά δήλωσε χαμογελώντας: «Εχω την εντύπωση πως έχει κλείσει ραντεβού να πάει στη Μύκονο ο Ταπούτος».