Τα όσα συνέβησαν στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό, μπήκαν στο μικροσκόπιο του Αθλητικού Δικαστή του ΕΣΑΚΕ, που τελικά αποφάσισε να τιμωρίσει την “Ένωση” με χρηματικό πρόστιμο 2.600 ευρώ.

Διαβάστε αναλύτικά την απόφαση του Δικαστή:

"Επιβάλλεται στην ΑΕΚ ΚΑΕ: 
α) για τα υβριστικά συνθήματα με αποδέκτη μη φυσικό πρόσωπο, που δε συνιστούν προσβολή εθνικών συμβόλων, πρόστιμο 800,00€ και 
β) για επεισόδια εντός γηπέδου αλλά έξω από τον αγωνιστικό χώρο (άναμμα καπνογόνων και χρήση φωτοβολίδων) πρόστιμο 1800,00€, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ της 13-3-2016"