Μπορεί την ώρα του αγώνα με τον Ολυμπιακό να ακούστηκαν και κάποια υβριστικά συνθήματα για τον Βασίλη Σπανούλη και τους υπόλοιπους άσους των Πειραιωτών, ωστόσο όλοι όσοι ήταν στο γήπεδο, ήξεραν καλά πως έβλεπαν μπροστά τους κάποιους από τους καλύτερους παίκτες στην Ελλάδα.

Για αυτοί λοιπόν και μόλις τέλειωσε το ματς, ακολούθησαν φοβερές σκηνές έξω από το «Nick Galis Hall», με φίλους του Άρη και λάτρεις του μπάσκετ, να περιμένουν έξω από τα αποδυτήρια για να πάρουν ένα αυτόγραφο και να βγάλουν μία φωτογραφία με τους Βασίλη Σπανούλη, Γιώργο Πρίντεζη, Βαγγέλη Μάντζαρη και Κώστα Παπανικολάου!

Δείτε τις φωτογραφίες που δημοσίευσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: