Εκτός από τη βαριά ήττα από τη Χίμκι, οι «ερυθρόλευκοι» θα χάσουν για περίπου 2-3 εβδομάδες και τον Γιώργο Πρίντεζη!

Ο Έλληνας φόργουορντ ένιωσε εκ νέου ενοχλήσεις στο πόδι του κατά τη διάρκεια του ματς, λόγω της πελματιαίας απονευροσίτιδας που τον ταλαιπωρεί και γι’ αυτό δεν αγωνίστηκε στα τελευταία 15 λεπτά.