Πριν από μερικές ημέρες συμπληρώθηκαν 9 χρόνια από τη μέρα που άφησε την τελευταία του πνοή ο Μιχάλης Φιλόπουλος στη Λεωφόρο Λαυρίου, κατά τη διάρκεια σύρραξης μεταξύ οπαδών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού.

Οι οπαδοί των “πρασίνων” δεν ξέχασαν τον αδικοχαμένο οπαδό και ανήρτησαν στο ματς με την Τσεντεβίτα πανό, το οποίο ανέγραφε:

«Οι άνθρωποι πεθαίνουν, όταν τους ξεχνάς
Μιχάλης Φιλόπουλος, 29/3/07 ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ».