Ανήμερα της Πρωταπριλιάς, φίλοι του Παναθηναϊκού βρήκαν την ευκαιρία να πικάρουν τον Βασίλη Σπανούλη.

«Σπανούλη είσαι καλύτερος από τον 3D, καλό μήνα» έγραφε το σχετικό πανό.

Ιδού: