«Παίξαμε πολύ καλύτερα στο δεύτερο παιχνίδι. Αλλά δεν ήταν η βραδιά μας. Πάμε στο... σπίτι μας για να πάρουμε δύο νίκες και να έρθουμε ξανά εδώ. Έκανα μερικά... ηλίθια φάουλ. Ήταν ένα σκληρό παιχνίδι, μια δύσκολη νύχτα. Τώρα πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε στην έδρα μας», δήλωσε αρχικά ο Σέρβος παίκτης και στη συνέχεια απάντσε σε ερώτηση σχετικά με την παράδοση και με το ότι στα πλέι οφ της Euroleague δεν έχει ανατραπεί ποτέ το 0-2: «Πιστεύω μπορούμε να γυρίσουμε την παράδοση και να ανατρέψουμε το σκορ».

Για τον Γιάννη Μπουρούση και τη συνέχεια των αγώνων είπε: «Ο Μπουρούσης είναι καλός και έμπειρος. Είναι καλός παίκτης, αλλά όλοι σκοράρουν. Πιστεύω πως έπαιξα καλή άμυνα σε αυτό το κομμάτι. Μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά».