Το επικό αυτοκαλάθι του Μάρσαλ της Κηφισιάς απέναντι στον Άρη ξεκίνησε ήδη να κάνει το γύρο του κόσμου!


Ο Μάλκολμ Ντιλέινι το είδε, δεν μπόρεσε να κρατηθεί και πόσταρε ένα τρομερό tweet που αναφέρει: «Καπνίζουν το… καλύτερο πράγμα εκεί στην Ελλάδα».


Δείτε το:

Θυμηθείτε το βίντεο της επίμαχης φάσης: