Ο λόγος για τον Τζαμέλ Χάγκινς, ο οποίος τραυματίστηκε στο χθεσινό παιχνίδι με την Κηφισιά και αναμένεται να χάσει το υπόλοιπο της σεζόν, δηλαδή τα πλέι οφ!

Ο Αμερικανός υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία και διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί ρήξη έσω πλαγίου συνδέσμου, κάτι που σημαίνει ότι ο Δημήτρης Πρίφτης χάνει ένα από τα μεγαλύτερα επιθετικά του "όπλα" εν όψει της συνέχειας των πλέι οφ.

Αν μη τι άλλο μια δυσάρεστη εξέλιξη για την ομάδα του Άρη...